انريکه: نتيجه مي گويد که ريسکم جواب داد

 

بارسلونا در يک ديدار جذاب موفق شد تا پاريس سنت ژرمن را شکست داده و به عنوان تيم اول گروه، به يک هشتم ليگ قهرمانان صعود کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در این بازی با سه مدافع بازی کرد و ترجیح داد به جای آلوس مصدوم از مدافعین راست تخصصی خود استفاده نکند و در عوض، پدرو را از ابتدا در میانه زمین قرار داد. 

او در نشست خبری پس از بازی گفت:" در انتخاب تاکتیک ریسک کردم؟ نتیجه نهایی نشان می دهد که ریسکم جواب داده است. ما یک غایب خیلی مهم (آلوس) داشتیم و باید کاری می کردم که غیبت او به چشم نیاید و هم اینکه بتوانیم برای حریف دردرسرساز شویم.پی اس جی قبل از زدن گل هم دفاعی بازی می کرد و پس از گلزنی، بیشتر عقب نشینی کرد.

با یک همکاری تیمی خوب، توانستیم خیلی سریع به بازی برگردیم. سیستمی برای این بازی انتخاب کرده بودم که بتوانیم بیشترین فشار را روی حریف بیاوریم چرا که از این بازی، 100 درصد برد می خواستیم. باید کاری می کردم که مهاجمین ما فضای بیشتری نصیبشان شود و خوشبختانه در این امر موفق شدیم." 

انریکه سپس به تمجید از مدافع جوان تیمش "بارترا" پرداخت:" مارک عالی کار کرد و اعتماد من به او بیشتر شد. در زمان حمله، دفاع مرکزی ما بود و زمان دفاع، در کناره ها بازی می کرد. از او کاملا رضایت دارم."

سرمربی بارسا در ادامه به گلزنی مثلث تهاجمی مخوفش پرداخت:" برای مسی،نیمار و سوارز خوشحالم چرا که موفق به گلزنی شدند. گلزنی آنها، خبر خوبی برای خودشان و همچنین کل تیم بود.برای ما مهم بود که آنها گل بزنند و باعث پیروزی ما شوند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 12:10 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.